Inleveren materialen en keepersspullen

11-6 Nieuws

Beste managers, coaches, train(st)ers en keepers,

Het einde van het seizoen is weer in zicht.

Om voor het nieuwe seizoen de materialen weer in orde te hebben willen wij als materiaalcommissie iedereen vragen om op maandag 20 juni de ballentassen met pionnen en GEWASSEN hesjes in de kluisjes te hebben staan. De 2 sleutels van het kluisje die je aan het begin van het seizoen hebt gehad in een envelop of aan een label te doen met je team naam ( bv. JB1) erop en deponeren in de brievenbus in het ballenhok.

Maskers, wedstrijdtasjes met ballen, extra ballen, zaalballen, zaalhoezen of andere materialen die geleend zijn, willen we ook graag retour.

Keeperstassen van de wisselkeepers graag compleet en schoon/gewassen op  maandag 20 juni inleveren. 

Als je dit jaar vaste keeper bent geworden of het volgend jaar wordt, graag zelf de tas inleveren.

Keeperstassen van de vaste keepers worden gecontroleerd (zodat we weten wat er vervangen moet worden) en gaan weer mee retour. 

Graag geen keeperstassen achterlaten in het ballenhok of kantine. Mocht je 20 juni niet kunnen dan graag contact opnemen met Frances 06-14761309 voor de inname van de tas.

Teams die geen wedstrijden meer spelen en een wisselkeeper hebben kunnen al eerder inleveren als ze dat willen, neem dan contact met ons op.

Als de nieuwe teams bekend zijn en je wilt in de vakantie doortrainen graag even melden.

Wij wensen jullie nog een mooi einde van het seizoen en succes met de selecties toe en zien jullie graag op maandag 20 juni tussen 18.30 en 21.00 uur


 
Bijlage